I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 20 March 2012

ABD. KADIR SHEIKH FADZIR NYANYUK, GILA MEROYAN, GILA KUASA...

Setelah sekian lama mengutip kekayaan, darjah dan darjat dalam UMNO/BN akhirnya menunjukkan perwatakan sebenarnya beliau mengagong2kan Anwar Al-Juburi. Sikap dan pendekatan Kadir Sheikh Fadzir ini hingga mejatuhkan maruah sendiri untuk mengiringi Anwar Al-Juburi ke mahkamah baru-baru ini membuktikan bahawa UMNO selama ini membela anjing yang tersepit yang akhirnya sedang berusaha untuk mengigit balik tuannya iaitu UMNO yang selama ini tempat beliau mengaut segala kekayaan yang dia miliki sekarang ini.

Setelah beliau keluar dan mengundur dari parti, Kadir Sheikh Fadzir berpaling menyokong musuh UMNO yang selama ini mencerca dan maki hamun UMNO dan kerana Anwar Al-Juburi, dan akhirnya Kadir Sheikh Fadzir membuktikan bahawa beliau adalah kacang yang lupakan kulit.

Selama ini kita ingat Anwar Al-Juburi sahaja tetapi sekarang ini kita ada Kadir Sheikh Fadzir. Beliau telah menjadi talam dua muka, menjadi gunting dalam lipatan dan menjadi musang berbulu ayam. Dalam saat UMNO sedang memperbetulkan persepsi rakyat yang selama ini menuduh UMNO sebagai dalang kes liwat Anwar Al-Juburi ini, Kadir Sheikh Fadzir mengambil peluang menyerang UMNO dan kepimpinan kerajaan. 

Kadir Sheikh Fadzir cuba menjadi dirinya bersih dari segalanya tanpa sedar bahawa beliau sebenarnya pun tidak dilihat bersih dan diberikan jawatan oleh Tun Dr. M hanya beliau menang pemilihan MKT UMNO. Tindakan Kadir Sheikh Fadzir yang mengangkat Anwar Al-Juburi sebagai tokoh hebat dimatanya diyakini akan mengundang pembongkaran demi pembongkaran tentang kehidupan peribadi serta kekayaan luar biasa yang beliau miliki. Kadir Sheikh Fadzir kena bersedia untuk menentang pembongkaran ini daripada orang yang bencikannya kerana menyokong peliwat itu.

Adakah Kadir Sheikh Fadzir tidak percaya Anwar Al-Juburi meliwat ataupun beliau adalah seorang antara yang menyokong seks bebas di negara ini???

Kadir Sheikh Fadzir adalah bekas pemimpin yang paling tidak berguna, sama sahaja tidak bergunanya Anwar Al-Juburi kepada Agama, Bangsa dan Negara, begitu jugalah Kadir Sheikh Fadzir ini sesuai sangatlah orang yang tidak berguna berkawan bersama-sama dengan orang yang paling tidak berguna langsung...

2 comments:

  1. Kadiaq ni power dia terletak kat rambut! Cabut wig saja....abissss!!!

    ReplyDelete
  2. Tuan, mohon linkkan blog KINTA MENJERIT di senarai tuan, pautannya di
    kinta-menjerit.blogspot.com

    TQ

    ReplyDelete

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...