I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 7 April 2013

FATWA NIK AZIZ YANG TERKINI...APA DAH JADI DENGAN ORG TUA NYANYUK NI...???


Nik Aziz kini membuat fatwa yang terbarunya iaitu TIADA PAHALA BAGI SOLAT ORANG UMNO. Inikah pemimpin PAS yang digelar Tok Guru dalam agama tetapi dengan kenyataan sebegitu rupa seolah-olah meminta orang Islam menjadi murtad.

PAS adalah parti yang tidak memperjuangkan agama Islam tetapi adalah mempergunakan agama Islam dalam politik untuk mendapat kuasa yang tidak akan kesampaian. Tan Sri Muhiyiddin membuat kenyataan PAS bukan Parti Islam SeMalaysia tetapi Parti Ajaran Sesat.

UMNO tidak pernah menolak Islam. Jika UMNO tolak Islam bermakna menolak Allah S.W.T. Apa bezanya solat UMNO tidak dapat pahala diatas parti yang dikatakan menolak Islam...??? Adakah orang UMNO bukan beragama Islam??? Nik Aziz sebenarnya sudah lama nyanyuk dalam politik sekarang ini yang makin moden dan milineum. 


Nik Razi adik kepada siTua nyanyuk Nik Aziz berdoa kepada Allah supaya menJAHANAMkan UMNO/BN dalam mengerjakan solat hajat di Stadium Kelantan yang lepas. PAS sudah tidak relevan dalam politik semasa di Malaysia ini. PAS mempergunakan Islam demi kepentingan individu yang inginkan kuasa untuk menjatuhkan orang Islam itu sendiri...






2 comments:

  1. Salam bro,

    Mari bertukar pautan. Blog bro telah dipaut dalam Kinta Menjerit.

    tq

    http://kinta-menjerit.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hidup hanya sekali mati itu kekal chec amalan sndiri la bro..dh cukup ke amalan Utk akhirat tu siksa kubur sndiri tanggung bro..

    ReplyDelete

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...