I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 1 April 2013

LIM KIT SIANG INGIN TAWAN JOHOR...???


PRU 13 ini adalah sengit bagi semua parti dalam negara Malaysia ini. Penasihat DAP Malaysia ini berhajat bertanding dinegeri kelahirannya iaitu Negeri Johor Darul Takzim dikawasan Parlimen Gelang Patah. Dengan hasrat Lim Kit Siang itu membuatkan rakyat Negeri Johor menyokong beliau untuk menang kerusi tersebut dan berjaya memerintah Negeri Johor sepertimana Negeri Pulau Pinang dibawah pemerintahan DAP yang diterajui oleh anak kesayangannya iaitu Lim Guan Eng. 


Rakyat Negeri Johor tidaklah sebodoh Lim Kit Siang dan membenarkan DAP memerintah pentadbiran kerajaan negeri kerana Johor adalah kubu kuat BARISAN NASIONAL (BN). Jika Lim Kit Siang kalah dalam PRU 13 ini nanti dikerusi Gelang Patah bermakna terkuburlah karier politik anti Islam ini dalam arena politik Malaysia. 


Bukan senang Johor nak UBAH dan TUKAR sepertimana slogan pakatan rakyat itu. Pemikiran Lim Kit Siang tidak ubah seperti Nik Aziz yang sudah tua lagi nyanyuk. Sudah lama Lim Kit Siang ini berada dalam politik dinegara ini dari sejak tahun 1964 hingga kini. Taktik Lim Kit Siang ingin mendapat Negeri Johor kerana beliau ingin membentuk republik dan bergabung dengan Singapura menjadi satu negara serta Pulau Pinang. Tapi ia tidak akan menjadi...PERCAYALAH

No comments:

Post a Comment

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...