I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 14 November 2013

ANWAR TAK LAGI MAMPU UNTUK MEMIMPIN PAKATAN PEMBANGKANG


Kemelut dalaman parti-parti Pakatan Rakyat tidak ada kata sehaluan dan sering tuduh menuduh antara satu sama lain bakal mengakibatkan mereka berpecah. Antara ketiga-tiga parti pembangkang, PKR adalah parti yang paling junior dan paling rapuh di negara ini atau "The Weakest Link" walaupun dipimpin oleh Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum tetapi kepimpinannya tidak sama sekali menyerlah.

Ini yang menjadi faktor 2 ADUN PKR dari Sabah keluar parti lalu menyokong Barisan Nasional. Wan Azizah cuba mempertahankan suaminya apa yang berlaku dalaman parti PKR. Kita tengok dan lihat rekod Wan Azizah sebagai Presiden PKR adalah amat hambar sekali kerana dalam apa jua keadaan sekalipun beliau tetap akan mempertahankan suaminya iaitu Anwar Ibrahim.


Walaupun sudah 2 kali Anwar itu didakwa terlibat dalam seks songsang liwat dan bukti pembabitnya adalah jelas sekali tetapi Wan Azizah menutup mata dan memekakkan telinga dan buat muka bodoh terhadap kebenaran. Menyokong dan taat kepada suami adalah 1 hal tetapi melindungi serta acap kali menafikan perlakuan jijiknya bukan sahaja dosa dari segi Agama tetapi tidak melayakkan beliau memimpin negara ini.

Mungkin Wan Azizah masih menaruh harapan yang tinggi dan keyakinan bahawa Anwar akan menjadi Perdana Menteri suatu hari kelak tetapi malangnya realiti peluang Anwar amat tipis. 



No comments:

Post a Comment

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...