I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 3 March 2011

KEKUATAN & KEGANASAN DS ANWAR PADA LELAKI,KETAKUTAN & KELEMAHAN RUPANYA (UMI)

Semalam rupanya hari KETAKUTAN & PEMBONGKARAN buat DS Anwar.mungkin malam Jumaat semalam merupakan Malam Terbaik bagi setiap manusia yang bergelar suami isteri tapi Pembalasan bagi mereka yang di gelar Mat LIWAT, Nyata terpampang di dada Akhbar dan siaran Talivesyen yang mendedahkan betapa ketakutan dan kelemahan di takdirkan oleh Tuhan adalah seorang Wanita (Umi Hafilda) bila segalanya terbongkar di ceramah didua-dua Kem PAS dan BN dengan pertembungan ceramah dikedua-dua bilik gerakan di Kerdau. DS dengan isu lapoknya perihal minyak dan mesir yang di kutuk teruk walaupun begitu perihatin kerajaan membawa pulang bukan sekadar Pelajar tetapi selagi ada Rakyat yang berada disana, malah dengan bantuan serta membolehkan mereka menyambung Pelajaran semula. Bila sudah JEM backup DS dengan kejadian semalam, hari ini kita dapat melihat kerahan semua jentera KUMPULAN NERAKA untuk bantu termasuk HARAKAH turut menabur Fitnah seperti Biasa yang memang PAKAR dalam bab-bab menghancurkan pemikiran serta merosakan akidah umat islam dan bangsa Melayu ( Klik utk artikel berkaitan)

Sedar atau tidak nampaknya dengan kehendak Allah semalam juga merupakan pembongkaran PEKARA yang amat ditakuti oleh DS sendiri (Klik utk artikel berkaitan).Jadi, selepas ini tentunya DS akan bertanya soalan keselamatan dahulu kepada Penganjur jemputan ceramah Kencing Rakyatnya siapa yang akan hadir? Tempat yang selamat (Senang melarikan diri), berapa Bas yang diupah juga  yang diarah untuk kemajlis tersebut (penyokong Import) & beberapa lagi soalan demi menjaga supaya jangan KANTOI, Soalan maut dan Paling Utama tentunya........ DIMANA UMI HAFILDA BERADA? atau Adakah UMI mungkin akan hadir?

Walaubagaimana pun bersetuju dengan pendapat rakan-rakan supaya Umi membuat tuntutan atau SAMAN dekat Lidah NERAKA HARAKAH ini. mencabar untuk sesi berdailog dengan Anwar dimajlis tersebut atau adakan juga ceramah di setiap kali DS berkempen di ceramah-sramah Kencing Rakyat nya. Siapa sangka rupanya jenis yang berani dan ganas keatas kaum LELAKI boleh terkencing dengan seorang Wanita sahaja, tak perlu Menteri, Menteri Besar, Perdana Menteri, Hosni Mubarak, Osama, Barrack Obama dan an UMILain-lain tokoh untuk buat Ketar lutut & terkucil, memadai dengan hanya kehadiran seorang wanita iaitu UMI HAFILDA, Tidak terkejut Ds sendiri akan buat Malaysian atau World record DS yang sebelum ini dari berjam-jam kelentong Rakyat dalam siri ceramah akan memendekan teks atau Ceramah Fitnah beliau seperti semalam yang tidak sampai setengah Jam pun, mungkin kali seterusnya sekadar 20 minit dan seterusnya secepat yang boleh, Soalan saya Perkataan Apa Yang Amat di takuti si Al jubrin ini, tepat dan bijak jika menjawab......... UMI!

No comments:

Post a Comment

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...