I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 28 March 2013

TARIAN RONGGENG NURUL IZZAH...???


Baru-baru ini kita dikejutkan dengan adegan anak sulung Anwar Al-Juburi iaitu Nurul Izzah yang membuat tarian ronggeng. Ntah malu atau tidak PKR kerana perangai dan tembelang Anwar sudah terdedah dengan klip-klip video yang berkaitan dengan Anwar dan Nurul Izzah tidak mungkin dapat menghilang pengetahuan orang ramai tetang Anwar dan anak perempuannya. Perangai buruk anak beranak itu tidak dapat dihilangkan dengan taktik melambakkan cerita dan persepsi kononnya mereka telah menjadi fitnah oleh UMNO/BN.

Tiada sesiapayang tidak tahu tentang kejalangan kedua-dua beranak itu. Hanya ahli-ahli dan penyokong-penyokong setia pencacai najis PKR sahaja yang masih berusaha membuat penafian sekalipun disudut hati mereka, pelakuan buruk dan moral rendah kedua-dua beranak.

Yang jelas sekali ia cuba mengaitkan UMNO/BN dalam klip-klip video yang akan bakal menjejaskan reputasi Nurul Izzah itu. Sebenarnya PKR sedang mengukuhkan kedudukannya bersama-sama barisan Azmin Ali.  Kumpulan menyokong Wan Azizah dan Nurul Izzah semakin terpinggir dan sedang ditransformasikan dengan kaedah yang amat gemar dilakukan oleh PKR iaitu hanyalah FITNAH...


1 comment:

  1. Memang Anwar jahat

    http://rojakpasembor.blogspot.com/2013/04/ayahanda-al-ehsan-akan-dibebaskan.html

    ReplyDelete

MUNGKIN INI YANG DICARI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...